GliderKing

Välkommen till min blogg /Welcome to my blog

Jag kommer fortlöpande att rapportera om aktuella händelser i mitt modell-flygar liv.../ Here u can read all about my R/C Models a.o.


Besök ÅMFK´s klubbhemsida: www.rcflyg.com för ännu fler tips och ideer../Pls visit my club webb site for more pictures at: www.rcflyg.com

and feel free to sign upp as a member on my blog..!Thanks...


..........ENJOY!!


My Oldies Glider "NEMERE"

My Oldies Glider "NEMERE"
Nemere

söndag 18 december 2011

Fint besök i klubben av Julia....

Härom dagen så kom grannens tös, Julia 10 år, över och ville hänga med ner till bygglokalen för att kolla in mina plan.....och så blev det.....Julia som mäter ca 1,45m i strumplästen blev imponerad....Plötsligt så var hon liten när hon ställde sig intill min MINIMOA seglare som är ca 5,5 meter i spännvid o. kroppen ca 2,0m. hög....

Kanske Julia fick blodad tand för att börja med modellflyg...det vore ju kul...speciellt då det är få tjejor i Sverige som håller på...Dom är lätträknade....Vem vet..??

2 kommentarer: