GliderKing

Välkommen till min blogg /Welcome to my blog

Jag kommer fortlöpande att rapportera om aktuella händelser i mitt modell-flygar liv.../ Here u can read all about my R/C Models a.o.


Besök ÅMFK´s klubbhemsida: www.rcflyg.com för ännu fler tips och ideer../Pls visit my club webb site for more pictures at: www.rcflyg.com

and feel free to sign upp as a member on my blog..!Thanks...


..........ENJOY!!


My Oldies Glider "NEMERE"

My Oldies Glider "NEMERE"
Nemere

fredag 9 december 2011

Kommer inte Tomten snart......

Kommer inte Tomten snart.......Kommer inte Tomten snart.....

så skulle man ju kunna säga så här 15 dagar innan Julafton...eller hur???

och det är precis vad han gjorde idag.....hahaha eller var det hohoho??!!

Nytt paket ifrån Hobby King/Kina damp ner i e.m. och vad hittar vi väl där???

Försiktig lock öppning....får jag be om största möjliga tystnad......schhhhh.....



Men se där, är det inte en el-raket.....visst är det så...en Fun Jet med extra vass motor till...ojoj här kommer det att gå undan vill jag lova....återkommer längre fram med bygg/flyg rapport.....
tills dess...håll tillgodo mina vänner.....

och STORT Tack till Tomte Far eller var det Tomte Mor???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar