GliderKing

Välkommen till min blogg /Welcome to my blog

Jag kommer fortlöpande att rapportera om aktuella händelser i mitt modell-flygar liv.../ Here u can read all about my R/C Models a.o.


Besök ÅMFK´s klubbhemsida: www.rcflyg.com för ännu fler tips och ideer../Pls visit my club webb site for more pictures at: www.rcflyg.com

and feel free to sign upp as a member on my blog..!Thanks...


..........ENJOY!!


My Oldies Glider "NEMERE"

My Oldies Glider "NEMERE"
Nemere

torsdag 8 december 2011

Jag har fått tillökning ikväll........!!!


Yapp, så är det...jag har fått Tillökning ikväll i min hangar!!  för att vara exakt, kl 19.21.....!!!

visst ser den fin ut...?
Då kom nämligen Lasse (chaffis på Kinnarps), och pappa till vår nye jr. Emil, hem ifrån Skåne där han hämtade med sig mitt senaste alster...en begagnad 

 Multiplex Fun Cub.....


En flyg kärra som jag skall sätta pontoner på o. lattja med nere i sommarstugan samt så tänkte jag lära Lasse att flyga på denna snälla kärra....för han har blivit biten av denna underbara hobby när han sett vad sonen Emil åstadkommit....OCH.....även den ena mågen, Henrik Brolin, skall få sig en omgång...(:-

Tack Pier/Skurup för en fin kärra...skall bli kul att fintrimma och testflyga.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar